PostNL bezorgt voor Drukwerkdeal.nl

PostNL bezorgt vanaf 10 april de meeste bestellingen voor Drukwerkdeal.nl. Vanaf die datum beschikken klanten van de online drukker over alle services die consumenten gewend zijn van PostNL, zoals statusupdates, bezorging in tijdvakken en het afhalen van bestellingen bij Postkantoren, Business Points en pakketpunten. PostNL bezorgt vooral de kleine pakketten.

De snelle groei van Drukwerkdeal.nl de afgelopen jaren is onder meer te danken aan de gratis verzending en snelle levering die het e-commercebedrijf garandeert voor verzendingen met vaste formaten. Door de samenwerking met PostNL krijgen klanten van Drukwerkdeal.nl nu ook toegang tot services als proactieve statusupdates in de app van PostNL, bezorging in tijdvakken en het afhalen van pakketjes bij de 2800 Postkantoren, Business Points en pakketpunten in het land.

“We zijn erg enthousiast over deze samenwerking,” zegt Haico Meijerink, algemeen directeur bij Drukwerkdeal.nl. “Online consumenten en dus ook onze klanten verwachten steeds meer van hun aanbieders: kwaliteit, flexibiliteit, leverbetrouwbaarheid en gemak. PostNL was op al deze punten de beste partij. Met deze samenwerking bouwen we verder aan onze groei in de komende jaren.”

Voor grotere pakketten en bestellingen met een variabel formaat blijft Drukwerkdeal.nl gebruik maken van DHL.

Drukwerkdeal.nl verstuurde vorig jaar meer dan 1 miljoen pakketjes en is daarmee de grootste online drukkerij voor de zakelijke markt.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Drukwerkdeal.nl is sinds 2005 marktleider in drukwerk, reclamematerialen en relatiegeschenken voor de zakelijke markt. Drukwerkdeal.nl is onderdeel van Cimpress N.V. (Nasdaq: CMPR). Voor vragen of publiciteitsmateriaal: lourens.scholing@drukwerkdeal.nl.