Drukwerkdeal.nl opent eerste servicepunt in Zuid-Nederland

Drukwerkdeal.nl, de grootste webwinkel voor bedrukte producten van Nederland en België, opent op 14 maart voor het eerst een servicepunt in Zuid-Nederland, in samenwerking met Reprof in Veldhoven. MKB-ers uit de regio kunnen er terecht voor maatwerk, advies en hulp bij het bestellen. Ook is er een pick-up point voor klanten.

Drukwerkdeal.nl op Maat servicepunt Veldhoven Reprof_14.jpg
  • jpg

Persoonlijk advies en maatwerk

Met het servicepunt, onder de naam ‘Drukwerkdeal op Maat’, slaat Drukwerkdeal.nl een brug tussen de offline en de online printmarkt, waarin Drukwerkdeal.nl met zijn formule van scherpe prijzen, de beste service, hoge kwaliteit, snelle leveringen en groot bestelgemak de grootste speler is. Door samen te werken met een regionale partner wil Drukwerkdeal.nl het plaatsen van complexe printopdrachten gemakkelijker maken voor ondernemers in de regio. Die zijn nu vaak veel tijd kwijt met het bestellen van maatwerkproducten die ze online niet kunnen vinden.

Drukwerkdeal.nl op Maat servicepunt Veldhoven Reprof_21.jpg
  • jpg

Rechts: Ferry van Boxtel (Reprof) Links: Ron van der Wulp (Reprof)

“MKB-ers die drukwerk bestellen hebben vaak behoefte aan persoonlijk advies voor ze tot aankoop overgaan”, aldus Haico Meijerink, algemeen directeur van Drukwerkdeal.nl. “Ze willen vakkundig advies over maatwerk en ontwerpen of een proefexemplaar vasthouden. Met regionale partners als Reprof bieden we persoonlijke service, advies en de mogelijkheid om je bestellingen op locatie op te halen.”

Eigenaar van Reprof Ferry van Boxtel verwacht met de samenwerking het midden en groot MKB onderscheidende oplossingen en adviezen te bieden: “De samenwerking met Drukwerkdeal.nl biedt nieuwe opdrachtgevers een hoge kwaliteit in service en product, in combinatie met flexibele en innovatieve oplossingen. Met Drukwerkdeal op Maat bieden we een extra service en bestaande klanten kunnen nog steeds bij ons op hetzelfde adres terecht.”

Vijf servicepunten in 2020

Drukwerkdeal.nl heeft de ambitie om in 2020 vijf servicepunten te openen. Het streven is om zo snel mogelijk een 2-uurs levering aan te bieden op alle locaties. “We kijken uit naar de samenwerking met de regionale partners,” aldus Haico. “Wat we willen is landelijke dekking aan het einde van dit jaar.”

Over Drukwerkdeal.nl

Drukwerkdeal.nl is in 15 jaar uitgegroeid tot het grootste platform voor bedrukte producten van Nederland en België. Het e-commerce bedrijf biedt via zijn website duizenden bedrukte producten aan, uit eigen drukkerijen maar ook uit een wijdvertakt netwerk van landelijke en Europese partners. De ingrediënten van de succesformule zijn een breed assortiment, lage prijzen, kwaliteit, snelle levering en een groot bestelgemak.

Over Reprof

Reprof is een professioneel full-service printbedrijf en levert services, druk- en printproducties in alle formaten en oplages aan business to business organisaties. Reprof, dat is gevestigd aan De Run 5429 in Veldhoven, investeert continu in nieuwe technieken waardoor het bedrijf snel en efficiënt kan werken. De kracht van Reprof ligt in het brede aanbod van producten en diensten, de complete ontzorging en de flexibiliteit in het productieproces.

Download hier de mediakit

Over Drukwerkdeal.nl

Drukwerkdeal.nl gelooft dat iedere business het verdient om gezien te worden. Daarom werken honderden professionals in Nederland en België elk dag aan onze missie: het bouwen van het grootste online platform voor bedrukte producten van Nederland en België.

Drukwerkdeal.nl is gevestigd in Deventer en onderdeel van Cimpress (Nasdaq: CMPR).

Voor vragen of publiciteitsmateriaal: marketing@drukwerkdeal.nl

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Drukwerkdeal.nl nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL