Drukwerkdeal.nl wint Experimentation Culture Award

Drukwerkdeal.nl, een toonaangevende online drukwerkprovider, heeft de prestigieuze Experimentation Culture Award gewonnen in de categorie 'Organization Wide'. Deze erkenning is een eerbetoon aan de toewijding van het bedrijf om door uitgebreid testen en experimenteren de klantervaring continu te verbeteren.

In het afgelopen jaar heeft Drukwerkdeal.nl aanzienlijk geïnvesteerd in haar testprogramma, waarbij honderden experimenten zijn uitgevoerd om de klantbeleving te verbeteren. Deze experimenten hebben geleid tot belangrijke verbeteringen, zoals het optimaliseren van de zoekmachine op de website, het vereenvoudigen van het proces om producten samen te stellen en het verminderen van afleiding tijdens de check-out.

De jury kende Drukwerkdeal.nl de prijs toe omdat het niet alleen het aantal experimenten wist te verhogen, maar ook de kwaliteit van die experimenten bleef verbeteren.

"Wat ons onderscheidt, is onze aanpak om kennis te decentraliseren," zegt Ellen van Hemert, Chief Product Officer van Drukwerkdeal.nl. "De samenwerking tussen de experimentation lead, het customer experience team, de product owners, developers en de ondersteuning van marketing, product management en leadership heeft ons in staat gesteld om deze prestatie te bereiken." Een speciale erkenning gaat uit naar CEO Haico Meijerink, die als grootste fan vierkant achter dit traject staat.

In erkenning van deze prestatie is Roderik Peeters, Experimentation Lead bij Drukwerkdeal.nl, gevraagd om volgend jaar plaats te nemen in de vakjury.

Drukwerkdeal.nl heeft ook een interne website waar het team learnings deelt en waar de hele organisatie kan stemmen op 'Which test won', wat bijdraagt aan de cultuur van continue verbetering. Dit draagt bij aan de ambitie om te blijven groeien door steeds meer mensen in de organisatie in staat te stellen om experimenten uit te voeren.

"Het is de inzet van de hele organisatie die ons deze overwinning heeft gebracht. Bedankt allemaal!" voegt Van Hemert toe.

Voor meer informatie over de award en de motivatie van de jury om Drukwerkdeal.nl als winnaar in de categorie 'Organization Wide Winner' uit te roepen, bekijk deze video: https://experimentationcultureawards.com/#drukwerkdeal2023

Voor vragen of publiciteitsmateriaal: neem contact op met marketing@drukwerkdeal.nl.