Tropendagen bij drukkers dankzij Lubach-actie 'Toprioriteit'

Aan het koude weer zou het niet liggen, maar internetdrukker Drukwerkdeal.nl beleeft deze week tropendagen. Aanleiding is de T-shirtactie die Arjan Lubach afgelopen zondag in het programma Zondag met Lubach startte. De actie heeft de afgelopen week honderden extra bestellingen van bedrukte 'Toprioriteit'-T-shirts opgeleverd.

Drukwerkdeal.nl Lubach Toprioriteit_2.jpg
  • jpg

Met de actie wil Lubach leraren die gaan staken op 6 november een hart onder de riem steken. Al tijdens het programma vertelde Lubach de shirts zelf niet te kunnen drukken. 'Zoveel shirts op zo’n korte termijn kon alleen door een leger kindslaven aan het werk te zetten', grapte Lubach.

Drukwerkdeal.nl Lubach toprioriteit.jpg
  • jpg

En dat hebben de drukkers van Nederland geweten. ‘Op maandag lagen hier honderden extra bestellingen,’ zegt Bart Toorneman, operations managers bij Drukwerkdeal.nl. ‘De bestellingen komen van onderwijsinstellingen, maar zeker ook van docenten zelf.’

De nationale onderwijsstaking vindt volgende week plaats, op 6 november. Drukwerkdeal.nl verwacht de extra vraag tot die tijd aan te kunnen. 'Voor de zekerheid hebben we extra voorraad besteld,' aldus Toorneman.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Drukwerkdeal.nl is sinds 2005 marktleider in drukwerk, reclamematerialen en relatiegeschenken voor de zakelijke markt. Drukwerkdeal.nl is onderdeel van Cimpress N.V. (Nasdaq: CMPR). Voor vragen of publiciteitsmateriaal: lourens.scholing@drukwerkdeal.nl.

Over Drukwerkdeal.nl

Drukwerkdeal.nl gelooft dat iedere business het verdient om gezien te worden. Daarom werken honderden professionals in Nederland en België elk dag aan onze missie: het bouwen van het grootste online platform voor bedrukte producten van Nederland en België.

Drukwerkdeal.nl is gevestigd in Deventer en onderdeel van Cimpress (Nasdaq: CMPR).

Voor vragen of publiciteitsmateriaal: marketing@drukwerkdeal.nl

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Ontvang het laatste Drukwerkdeal.nl nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL